Technická podpora

Na technické podpoře vám pomůžeme s instalací, nastavení aplikací PDF-XChange a případně také s řešením případných problémů. Samozřejmostí je přednákupní podpora a konzultace či školení uživatelů. Než nám napíšete, tak se podívejte na náš blog nebo do manuálu. Je možné, že tam najdete řešení vašeho problému.

 

Technická podpora je tu pro vás v pracovní dny od 8:30 do 16:30h.

Nezapomeňte připojit Váš licenční klíč (stačí prvních 10 znaků), uvést číslo verze aplikace a problém popsat - ideálně se snímky obrazovky.

Požadavky s uvedeným licenčním klíčem mají vyšší prioritu pro zpracování.

E-mail: podpora@pdfxchange.cz

kontaktovattechnickoupodporu

 

 

Nejčastější dotazy (FAQ) 

Je třeba zkontrolovat, zda máte licenci k verzi, kterou máte nainstalovanou. Odpovídající verzi aplikace najdete v licenčních informacích nebo na svém účtu na pdf-xchange.com.

  • V případě, že máte starší verzi a expirovala maintenance (přístup k upgradům), tak je nutné nainstalovat aplikaci striktně podle návodu k instalaci. To znamená, že je třeba aplikaci nainstalovat BEZ licenčního klíče v režimu Free verze (Free version) a licenční klíč přidat až PO INSTALACI v menu Nápověda > Licenční klíč > Přidat nový licenční klíč...
  • Pokud nepomůže výše uvedený postup, zkontrolujte, zda máte správný licenční klíč nebo správný instalační soubor odpovídající verzi a edici produktu.
  • Pokud nic nepomohlo, tak nás kontaktujte.

Řešení tohoto problému najdete v tomto článku.

Návod k deaktivaci licence z požadovaného zařízení najdete v tomto článku.

Návod, jak provést tzv. čistou instalaci najdete v tomto článku.

Návod, jak vytvořit dynamické razítko pro PDF dokument, najdete v tomto článku.

 

Zpět do obchodu