1.8 První pomoc při problémech
Snažíme se, aby vše fungovalo tak, jak má, ale občas se nějaký problém nebo chyba objeví. Níže najdete instrukce, jak postupovat, aby byl Váš problém co nejrychleji vyřešen.
Jak postupovat v případě problému?
- Proveďte Reset nastavení aplikace a to na kartě Soubor > Správa nastavení > Reset nastavení. Tímto krokem obnovíte tovární nastavení aplikace.
- Poté se prosím podívejte na náš blog nebo do manuálu, zda tam nenajdete návod pro odstranění problému.
Velmi často se jedná o to, že má uživatel licenční klíč pro starší verzi než pro tu, kterou má nainstalovanou. Pro rychlejší nalezení návodu můžete využít fulltextové vyhledávání.
- Pokud jste nenašli řešení problému v předchozím bodě a máte aktivní maintenance tak oddinstalujte současnou verzi a nainstalujte si poslední verzi aplikace. Je možné, že se v poslední verzi již problém neobjevuje. Pokud máte aktivní maintenance, je možné na současnou verzi přejít zcela zdarma - pokud nikoliv, je třeba bohužel zakoupit upgrade.
- V případě, že nepomohla ani jedna z možností nepomohla problém vyřešit, obraťte se prosím na náš helpdesk. Kontakty najdete na této stránce. Helpdesk je doživotní ke každé licenci a současně můžete využít tzv. vzdálenou podporu přes aplikaci Supremo Remote Desktop.
Před zahájením komunikace s pracovníky helpdesku si prosím připravte licenční klíč (např. PXP10....) a zjistěte číslo verze aplikace. Urychlíte tím vyřízení Vašeho požadavku.