Snažíme se, aby vše fungovalo tak, jak má, ale občas se nějaký problém nebo chyba objeví. Níže najdete instrukce, jak postupovat, aby byl Váš problém co nejrychleji vyřešen. 


Jak postupovat v případě problému?

  1. Proveďte Reset nastavení aplikace a to na kartě Soubor > Správa nastavení > Reset nastavení. Tímto krokem obnovíte tovární nastavení aplikace.
  2. Poté se prosím podívejte na náš blog nebo do manuálu, zda tam nenajdete návod pro odstranění problému. 


Velmi často se jedná o to, že má uživatel licenční klíč pro starší verzi než pro tu, kterou má nainstalovanou. Pro rychlejší nalezení návodu můžete využít fulltextové vyhledávání.



  1. Pokud jste nenašli řešení problému v předchozím bodě a máte aktivní maintenance tak oddinstalujte současnou verzi a nainstalujte si poslední verzi aplikace. Je možné, že se v poslední verzi již problém neobjevuje. Pokud máte aktivní maintenance, je možné na současnou verzi přejít zcela zdarma - pokud nikoliv, je třeba bohužel zakoupit upgrade.
  2. V případě, že nepomohla ani jedna z možností nepomohla problém vyřešit, obraťte se prosím na náš helpdesk. Kontakty najdete na této stránce. Helpdesk je doživotní ke každé licenci a současně můžete využít tzv. vzdálenou podporu přes aplikaci Supremo Remote Desktop.


Před zahájením komunikace s pracovníky helpdesku si prosím připravte licenční klíč (např. PXP10....) a zjistěte číslo verze aplikace. Urychlíte tím vyřízení Vašeho požadavku.